Udsnit af køkkenet

Køledisken i “baren”

“Blomsterpejsen”

Koncert og festmad
Ofte vil vores gæster ikke ”leje sig ind”, men bare hygge sig nogle timer. Det er der også gode muligheder for, da vi har mange steder, hvor man kan sidde for sig selv.Ophold af denne type bedes bestilt mindst en uge i forvejen og serveringen aftales. Der beregnes et beløb på kr. 200 pr. påbegyndt time for opholdet i huset. Ønsker man at leje lokalerne til private fester er prisen op til 100 gæster:1. Salen og Kaminstuerne: kr. 1500*

2. Bjælkestuen: Kr. 1000 (max 50 pers)*

3. Blå Sal: Kr. 500* (ofte gerne brugt til møder/undervisning)

4. Køkkenet til fremstilling af mad (med egen kok): Kr. 1200

5. Køkkenet til servering af ”mad udefra”, kaffe-/tekogning og opvask : kr. 600

6. Service, glas, bestik pr. kuvert: Kr. 12

7. Slutrengøring: Kr. 500 -1000  (se tjekliste for oprydning nederst på siden)

* Bemærk: Ved flere end 30 kuverter skal der betales kr. Kr.150/time for en huskendt medhjælper

El-forbrug betales af lejerne med kr.2,50 pr. kWh. Måleren fotograferes ved start og slut af lejemålet.

Priserne er incl. moms

—————————————————————————————————————————————————————-

Køkkenet rummer alle nødvendige køkkenmaskiner: 4-blus gaskogebord, 10-stik air-o-steamovn, charkoalgrill, køle- og fryseskabe, Wexiödisk combi-opvaskemaskine, køle- og fryseskab, kaffemaskine, mm. Lejer medbringer selv viskestykker og klude.

Når festen er forbi, skal alle madvarer, som tilhører lejer, fjernes! Husk beholdere og poser!

Baren har et kølebord til øl og vand – mobilt fadølsanlæg kan lejes.

Garderobe ved hovedindgangen

Toilet i underetagen (servietter, toiletpapir og sæbe forefindes)

Udendørs-servering: Anton Rasks Plads ud mod Furvej er en offentlig plads med en “skulpturel dagligstue med Rya-tæppe og overdimentionerede møbler og en standerlampe”. Om sommeren opstilles caféborde og -stole og der er udendørs servering fra Caféen.

Adgang til huset/ aflevering: Tidspunktet for adgang til huset aftales. Lokalerne afleveres rengjorte og opryddede (se tjekliste længere nede i teksten) på aftalt tidspunkt. Oprydningen gås efter og nøglen afleveres på aftalt tidspunkt. Evt. skåle og fade fra catering-firmaer skal fjernes dagen efter.

Hvis Café da Winti holder åbent om eftermiddagen den dag, lokalerne er lejet, må forberedelserne eller arrangementet foregå samtidig med, at evt. gæster befinder sig i huset og serviceres fra køkkenet – med mindre man har lejet hele stueetagen. I så fald er caféen lukket.
—————————————————————————————————————————————————————-

Nedenstående findes på stedet og kan benyttes efter behov:

– Fade, skåle mm
– Vaser, lysestager mm
– Køkkenrulle, affaldssække, toiletpapir, rengøringsmidler mm
– Barnestole, Lego-bord, lege- og tegnebord
– Spil til børn og voksne

Følgende kan lejes / bestilles:
– Duge, servietter, lys, blomster : Efter aftale
– Opstilling af borde og stole afvigende fra ”normalopstilling”: Kr 300
– Portionskaffe til kaffemaskinen (til 12 kopper) : Kr 16
– Leje af musikanlæg: Efter aftale
– Leje af AV-medier til kurser/foredrag: Efter aftale

Maden til festen / arrangementet: Lejer vælger om man ønsker at medbringe egen kok, som tilbereder maden i køkkenet, eller om der bestilles ”mad udefra”. Vi kan anbefale gode cateringfirmaer i lokalområdet. Cateringfirmaets udstyr rengøres og afleveres af lejer.

Drikkevarer til festen/arrangementet: Da Winti sælger vand, juice, øl og vin efter aftale eller lejer medbringer selv drikkevarer.

Til arrangementer med ca. 25 gæster kan cafeens køkken efter aftale levere maden, hvis det ønskes.

Medhjælpere ved festen/arrangementet: Ved arrangementer større end 30 deltagere skal der være en person til stede, som kender huset og kan hjælpe med råd og dåd – Vi kan anvise venlige og dygtige medhjælpere, som kan stå for det praktiske arbejde.

Tjekliste for oprydning/rengøring: Lejer har ansvaret for at huset er ryddet og renset til aftalt tid, dvs

– Alle lamper i lokalerne og elektrisk apparatur i køkkenet slukkes, når festen er slut.

– Borde og stole står, som da lokalerne blev overtaget, og er rengjorte

- børnehjørnet er opryddet
– Brugt service, bestik, gryder, pander, skåle mm er vasket af og sat rigtigt på plads. Termokander er skyllede, tørrede og sat på plads.
– Alle benyttede køkkenmaskiner (kogebord, ovn, opvaskemaskine, køle-og fryseskabe, kaffemaskine) er tømte og rengjorte
– Tiloversblevne madvarer er fjernet – husk beholdere!- Køleskab og fryseskab er rengjorte.
– Køkkengulvet og gulvet i salen er ordentligt fejet
– Affaldsposer og klare plastposer med flasker uden pant er stillet udenfor køkkendøren i fri luft.
– Døre og vinduer er lukkede / aflåst

For rengøring udover standardrengøring eller ved mangelfuld oprydning må lejer påregne at der beregnes 300,- pr. påbegyndt time.

For ituslåede glas og service med 20,- pr. del.

Bemærk venligst: Der må ikke ryges i Da Wintis lokaler!